در مسیر بهشت...

فضای مجازی فرصتی است برای آنکه میزان درک خود از حقایق ناب دینی را ارزیابی کنیم، و بخشی از درک خود را به دیگران منتقل کنیم. گاهی در جریان انتقال معرفت دینی خودمان به دیگران است که می‌فهمیم چقدر می‌فهمیم. و نیز فرصتی است برای اینکه بفهمیم چقدر عاشق دین خدا و اولیاء خدا هستیم و یا چقدر خودخواهیم و بی‌خیال خدمت به دین.

استاد_پناهیان
..............................

وبلاگ در مسیر بهشت از دو بخش اصلی متن ها و تصاویر تشکیل شده است که برای جلوگیری از بالارفتن حجم وبلاگ و کاهش زمان لود شدن وبلاگ از دو آدرس مجزا استفاده شده است:
1) متن ها www.taabehesht.blog.ir
2) فتوبلاگ www.aks-taabehesht.blog.ir

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

کتابهای آموزش زبان و تضاد با فرهنگ دینی و ملی

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲ ق.ظ

حتما شما خودتون یا حداقل یکی از نزدیکانتون در کلاس های زبان انگلیسی شرکت کردید. هر موسسه آموزش زبان کتابهایی رو در اختیار زبان آموزان قرار میده که محتوای اون براساس فرهنگ غرب است. غربی که بی حجابی ، دوستی دختر و پسر ، سگ بازی ، خوردن مشروب و... نشان فرهنگ و تمدن آن است!

و والدین کودکان خود را درست در سنی که شیرین ترین دوران زندگی و اتفاقا بهترین زمان برای شکل گیری شخصیت و تربیت دینی آنهاست به چنین کلاس هایی میفرستند! و کودک با این مفاهیم مدتی زندگی می کند و این مفاهیم به تدریج در او رسوخ می کند! و در آینده ای نه چندان دور آموزه هایی چون حجاب و نادرستی روابط دخترو پسر و... برایش مفهوم نخواهند داشت! چرا که از کودکی با تضاد آن ها انس گرفته است و وقتی به سن تکلیف میرسد هضم آموزه های دینی چون حجاب برایش سخت خواهد بود زیرا تا پیش از این، تصاویر زنان را در کتابهایش بی حجاب دیده است !

این درد بزرگی است که پس از گذشت سال ها هنوز این کتاب ها در موسسه های زبان، محور آموزش قرار دارند! و هنوز دست به کار نشدیم تا کتاب آموزشی منطبق بر فرهنگ دینی و ملی کشورمان منتشر کنیم!

اقتصاد مقاومتی که رهبر عزیزمان بارها به آن اشاره کردند ابعاد بسیار وسیعی دارد! یکی از ابعاد اقتصاد مقاومتی تولیدات منطبق با فرهنگ دینی اسلام درکنار جلوگیری از ورود کالای غیردینی است!

کتاب و مجلات جز کالاهای فرهنگی هستند اما اگر همین کتاب و مجلات دارای مضامین غیردینی و غیراسلامی باشد ضد فرهنگ خواهد بود! و چه بسا اثرات مخرب تری بر روی فرهنگ صحیح و دینی مردم بگذارد.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۶
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی