در مسیر بهشت...

فضای مجازی فرصتی است برای آنکه میزان درک خود از حقایق ناب دینی را ارزیابی کنیم، و بخشی از درک خود را به دیگران منتقل کنیم. گاهی در جریان انتقال معرفت دینی خودمان به دیگران است که می‌فهمیم چقدر می‌فهمیم. و نیز فرصتی است برای اینکه بفهمیم چقدر عاشق دین خدا و اولیاء خدا هستیم و یا چقدر خودخواهیم و بی‌خیال خدمت به دین.

استاد_پناهیان
..............................

وبلاگ در مسیر بهشت از دو بخش اصلی متن ها و تصاویر تشکیل شده است که برای جلوگیری از بالارفتن حجم وبلاگ و کاهش زمان لود شدن وبلاگ از دو آدرس مجزا استفاده شده است:
1) متن ها www.taabehesht.blog.ir
2) فتوبلاگ www.aks-taabehesht.blog.ir

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

وبلاگ در مسیر بهشت ، وبلاگی است که با دغدغه ی نشر مضامین دینی و اسلامی در فضای مجازی راه اندازی شده است و با توجه به بخش ها و موضوعات مختلف آن می تواند مورد استفاده قشرهای مختلف قرار بگیرد.


بخش های گوناگون وبلاگ :

1) بخش متن ها که خود شامل :
1) یادداشت های شخصی من در موضوعات : اقتصاد مقاومتی و عفاف و حجاب
2) مطالب از دیگر منابع؛ در موضوعات : اقتصاد مقاومتی، نماز، عفاف و حجاب ، سبک زندگی و...که هرکدام از این موضوعات در قالب های گوناگونی چون: احادیث، کلام خوبان، احکام،  متن های ادبی، داستان ، شعر، یادداشت و مقالات و معرفی کتاب ارائه می شود.                        
2) بخش تصاویر ( فتوبلاگ وبلاگ ) در موضوعات: نماز، اقتصاد مقاومتی ، عفاف و حجاب ، سبک زندگی و...

3) بخش فیلم ها و پادکست های تولیدی وبلاگ

4) کانال تلگرام وبلاگ


نکته: دو بخش ( متن ها و تصاویر ) هرکدام دارای آدرس اینترنتی اختصاصی هستند تا درصورت بالارفتن حجم وبلاگ، بتوان در زمان کمتری صفحات را باز کرد.