در مسیر بهشت...

فضای مجازی فرصتی است برای آنکه میزان درک خود از حقایق ناب دینی را ارزیابی کنیم، و بخشی از درک خود را به دیگران منتقل کنیم. گاهی در جریان انتقال معرفت دینی خودمان به دیگران است که می‌فهمیم چقدر می‌فهمیم. و نیز فرصتی است برای اینکه بفهمیم چقدر عاشق دین خدا و اولیاء خدا هستیم و یا چقدر خودخواهیم و بی‌خیال خدمت به دین.

استاد_پناهیان
..............................

وبلاگ در مسیر بهشت از دو بخش اصلی متن ها و تصاویر تشکیل شده است که برای جلوگیری از بالارفتن حجم وبلاگ و کاهش زمان لود شدن وبلاگ از دو آدرس مجزا استفاده شده است:
1) متن ها www.taabehesht.blog.ir
2) فتوبلاگ www.aks-taabehesht.blog.ir

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

طعم متفاوت چادر

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۹ ب.ظ
گاهی وقتی خانومی رو بدون چادر توی خیابون میبینم با خودم میگم چطور یه خانوم میتونه چادر سر نکنه؟!
گاهی خانوم ها در برابر چادر مقاومت می کنند و میگند ما بدون چادر هم حجابمون کامله و به همین استدلال اکتفا میکنند و طعم متفاوت چادر رو نمی چشند. نمیگم خانوم ها باید و باید چادر سر کنند نه هرگز! بله بدون چادر هم میشه حجاب کاملی داشت. ولی این وسط چادری ها هستند که تفاوت چادر با هرحجاب کامل دیگه ای رو به خوبی درک می کنند. برای درک تفاوت چادر و چرایی سرکردن اون توسط بسیاری از بانوان فقط باید اون رو از نزدیک لمس کرد.
کاش خانوم هایی که به حجاب احترام میذارند اما چادر رو نمی پسندند به خودشون فرصت چادر سرکردن رو بدند. حداقل برای مدتی کوتاه این کار رو بکنند. من ایمان دارم که تجربه های شیرینی خواهند داشت.


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸
حدیث

نظرات  (۱)

۲۸ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۲ محمد عماد سلامی
سلام
البته همین چادر سر کردن هم باید الی الله باشه تا بتوان طعم شیرین آن را چشید.
پاسخ:
سلام، بله درسته

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی