در مسیر بهشت...

فضای مجازی فرصتی است برای آنکه میزان درک خود از حقایق ناب دینی را ارزیابی کنیم، و بخشی از درک خود را به دیگران منتقل کنیم. گاهی در جریان انتقال معرفت دینی خودمان به دیگران است که می‌فهمیم چقدر می‌فهمیم. و نیز فرصتی است برای اینکه بفهمیم چقدر عاشق دین خدا و اولیاء خدا هستیم و یا چقدر خودخواهیم و بی‌خیال خدمت به دین.

استاد_پناهیان
..............................

وبلاگ در مسیر بهشت از دو بخش اصلی متن ها و تصاویر تشکیل شده است که برای جلوگیری از بالارفتن حجم وبلاگ و کاهش زمان لود شدن وبلاگ از دو آدرس مجزا استفاده شده است:
1) متن ها www.taabehesht.blog.ir
2) فتوبلاگ www.aks-taabehesht.blog.ir

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

غیرت عشق مرد به ناموسش است

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۷ ب.ظ

اگر !

تربیت " غلط " به تو آموخت که
غیرت داشتن دخالت کردن است
 و حیا زن را در صندوق نگه داشتن!

شهید مطهری به من گفت:
غیرت، عشق مرد به ناموسش است
و حیا، احترام زن به خودش...!
.
.

اگر تربیت " غلط " به تو آموخت که
مرد میتواند زنش را بزند !

اسلام من به من آموخت
که زن ریحانه است
و مرد وظیفه دارد تمام اسباب راحتی و آسایشش را فراهم کند...!!!
.
.

اگر تربیت " غلط "به تو گفت که
زن عقلش نصف مرد است
و نمی تواند به تنهایی در دادگاه شهادت دهد...؛

شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من گفت :
که زن احساسات و عواطفش دوبرابر مرد است و از این رو ممکن است در شهادت دادن دچار تزلزل شود...!!!
.
.

اگر تربیت " غلط " به تو گفت که
دیه زن نصف دیه ی مرد است
چون ارزشش کمتر از مرد است...؛

شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من آموخت که :
اگر من کشته شوم برای اینکه مادرت در آسایش تو را بزرگ کند
دیه ی من بیشتر است....!
.
.

ایرادی اگر هست در شعور ماست...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی