در مسیر بهشت...

فضای مجازی فرصتی است برای آنکه میزان درک خود از حقایق ناب دینی را ارزیابی کنیم، و بخشی از درک خود را به دیگران منتقل کنیم. گاهی در جریان انتقال معرفت دینی خودمان به دیگران است که می‌فهمیم چقدر می‌فهمیم. و نیز فرصتی است برای اینکه بفهمیم چقدر عاشق دین خدا و اولیاء خدا هستیم و یا چقدر خودخواهیم و بی‌خیال خدمت به دین.

استاد_پناهیان
..............................

وبلاگ در مسیر بهشت از دو بخش اصلی متن ها و تصاویر تشکیل شده است که برای جلوگیری از بالارفتن حجم وبلاگ و کاهش زمان لود شدن وبلاگ از دو آدرس مجزا استفاده شده است:
1) متن ها www.taabehesht.blog.ir
2) فتوبلاگ www.aks-taabehesht.blog.ir

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اقدام و عمل

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ب.ظ




📚📖انتشارات انقلاب اسلامی بار دیگر به تبیین و تفسیر بیانات رهبر انقلاب این بار درباره‌ی اقتصاد مقاومتی پرداخته است که در قالب کتابی تحت عنوان «اقدام‌وعمل» منتشر کرده است. مطالب این کتاب اگر چه در ارتباط مستقیم با «اقتصاد مقاومتی» بیان نشده‌اند، امّا هر یک، تشکیل‌دهنده‌ی قطعه‌ی کوچکی از ابعاد مختلف مقوله‌ی حیاتی و مهم «اقتصاد مقاومتی» هستند.

📚📖«اقدام‌وعمل» عنوان کتابی است برگرفته از اسم سال 95 اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که رهبر انقلاب به جهت اهمیت موضوع در ابتدای سال ۹۵ آن را نامگذاری کردند و فرمودند: «یک دوراهی‌ای را دشمن نشان می‌دهد به ما؛ می‌گوید یا بیایید تسلیم آمریکا بشوید و هر چه او می‌گوید گوش کنید، یا فشار و تحریم ادامه پیدا می‌کند؛ این یک دوراهی است که گفتیم غلط و دروغ است، امّا یک دوراهی دیگری وجود دارد: یا بایستی مشکلات تحریم را تحمّل کنیم یا ایستادگی کنیم به‌وسیله‌ی اقتصاد مقاومتی. خیلی خب، آمادگی شما خوب است، منتها برای اقتصاد مقاومتی، صِرف آمادگی کافی نیست؛ ما گفتیم اقدام و عمل.»

📚📖کتاب «اقدام‌وعمل» مبانی، الزامات و آثار اقتصاد مقاومتی در بیان رهبر انقلاب است که می‌تواند راهکار برون‌رفت از چالش‌های موجود و آینده‌ی انقلاب باشد تا با استفاده از آن بتوان تیغ تحریم‌ها را کند و اهداف دشمن را نقشه‌ی بر آب کرد. کتاب شما هفت فصل است که فصل اول آن به ماهیت و ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی، فصل دوم به جایگاه و اهمیت اقتصاد مقاومتی، فصل سوم به ظرفیت‌ها و زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، فصل چهارم به الزامات و بایسته‌های اقتصاد مقاومتی، فصل پنجم به موانع و چالش‌های پیش‌رو، فصل ششم به نتایج و فواید اقتصاد مقاومتی و فصل هفتم به مرور متوالی بر سیاست‌های اقتصادی ابلاغ شده می‌پردازد.

📕📚علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه‌ی تهیه‌ی کتاب فوق می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های ۶۶۴۹۳۵۴۸-۰۲۱ و ۶۶۴۸۳۶۹۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایند یا به پایگاه اطلاع‌رسانی www.book-khamenei.ir مراجعه کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۸
حدیث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی