در مسیر بهشت...

فضای مجازی فرصتی است برای آنکه میزان درک خود از حقایق ناب دینی را ارزیابی کنیم، و بخشی از درک خود را به دیگران منتقل کنیم. گاهی در جریان انتقال معرفت دینی خودمان به دیگران است که می‌فهمیم چقدر می‌فهمیم. و نیز فرصتی است برای اینکه بفهمیم چقدر عاشق دین خدا و اولیاء خدا هستیم و یا چقدر خودخواهیم و بی‌خیال خدمت به دین.

استاد_پناهیان
..............................

وبلاگ در مسیر بهشت از دو بخش اصلی متن ها و تصاویر تشکیل شده است که برای جلوگیری از بالارفتن حجم وبلاگ و کاهش زمان لود شدن وبلاگ از دو آدرس مجزا استفاده شده است:
1) متن ها www.taabehesht.blog.ir
2) فتوبلاگ www.aks-taabehesht.blog.ir

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

ان مع العسر یسرا

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۲ ب.ظ


امروز داشتم به این فکر میکردم که آیا فروشنده ای این شجاعت رو داره که روی ویترین مغازه یا بنر مغازه اش بنویسه : تمام اجناس این فروشگاه ایرانی است

امروز داشتم به این فکر میکردم که آیا خریداری این غیرت رو داره که بره به یک فروشگاهی و بگه : آقا جنس ایرانی دارید؟


همه ی ما آدم ها در طول زندگی مون یا خریداریم یا فروشنده ، اگه هر فروشنده ای خودش رو مستلزم این کنه که تا وقتی مشابه جنس خارجی ، تولید داخلی هست فقط جنس داخلی بفروشه و هر خریداری خودش رو مستلزم این کنه که همیشه انگشتش روی جنس های داخلی باشه قطعا در زمینه اقتصاد به اوج و شکوفایی میرسیم.

کاش این رو نگیم که جنس داخلی کیفیت نداره اگه من خرید کنم خسارت مالی میبینم، کاش نگاهمون عمیق تر باشه ، کاش به جای  خسارت مالی شخصی به خسارت کشور نگاه کنیم، به بیکارشدن هم وطنمان از کار ، مگر نه این است که حدیث داریم مسلمان اگر از همسایه خود خبر نداشته باشد مسلمان نیست؟؟ پس چگونه مسلمانی هستیم که همسایه و هم وطن خود را فدای سکه های بی ارزش میکنیم؟

کاش آن قدر ایثار و گذشت داشته باشیم که چند صباحی خسارت شخصی را متحمل بشیم به بهای پیشرفت در زمانی بسیار نزدیک. مگر جز این است که : ان مع العسر یسرا ( بعد از هر سختی راحتی است )

 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
حدیث

نظرات  (۱)

۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۳۴ عباس اصلانی
سلام وبلاگ خوبی داری انشاالله موفق باشی
پاسخ:
سلام، ممنون از حضورتون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی